söndag 6 februari 2011

Gammal charmig kyrkbänk till salu..

Tidsbrist & platsbrist leder just nu att jag tyvärr måste sälja ut några av mina gamla gedigna & charmiga kyrkbänkar.
Utrymmet behöver jag till ett annat stort projekt jag har på G.

Träet är torrt & fint men den gamla målarfärgen behöver skrapas bort (vilket inte kanske är så svårt då den redan börjat flagna) för att måla om bänken.
Hade blivit jättefint i vitt eller ljusgrått!

Passar perfekt till verandan, matsalen, uterummet, altanen,
trädgården eller var du vill!

Unika, praktiska & svåra att få tag på!


Lite mått....

Sitthöjd: 46 cm

Total höjd: 83 cm

Total Djup (sticker ut fr. väggen) ca. 50cm

Längd: 283 cm!!



Så den som är intresserad av en kyrkbänk kan alltid maila mig husprojektdromhus@live.se så återkommer jag.
Priset är 1500:- eller högstbjudande.
P.g.a storlek & vikt så är det endast avhämtning som gäller.
(Finns i Halland)
Först till kvarn..


Helgen nalkas mot sitt slut..jag bakade rimbobullar idag till söndagsfikat & ikväll blir det solsidan & sushi! Bra avslutning på helgen, önskar er detsamma!


K RA M

10 kommentarer:

  1. Heippa Tiina! Sushi & Soldidan låter inte helt fel ;)
    Tror inte det kommer bli svårt att sälja den där fina kyrkbänken!
    Ha en fortsatt bra kväll. Kram Miia

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Det va första gången jag tittade in här hos dig. Här blev jag riktigt glad och inspirerad, vilket fint hem ni har.
    Hur länge har ni bott i det vackra huset?

    Må så gott! Kram Clara

    SvaraRadera
  3. Åh vilken vacker bänk, hoppas den snart hittar ett nytt hem!
    Ha en finfin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  4. Hallå där!

    Tack för besöket och wooooow vilket hem du har!
    Ritat det själv också...jag får nästan gåshud..;)
    Otroligt mycket vackert att titta på.
    Sååå gärna jag hade velat köpa en kyrkbänk.....
    men jag har lite för långt att åka..:(

    Kram o ha en mysig dag!
    Katarina

    SvaraRadera
  5. Jösses, synd jag bor så långt ifrån dig, en sån skulle jag verkligen velat ha, el två! Och inspirerande bilder du tar!Skitsnygga bänkar!!! Och goda bullar!!

    SvaraRadera
  6. God morgon!

    Oj vilket fint kyrkbänk...
    Som sagt du bor lite för långt från mig med :(
    Annars hade den varit perfekt till altanen eller trädgården!

    Du har så mycket fint !
    Det är så kul att titta in till dig!

    Ha en fin tisdag!
    Visst var Solsidan bra?

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  7. Grymt fin bänk. Men jag förstår att du inte har plats för alla.
    Men inget att skicka på posten kan jag tro, tung som bara den va......
    Må väl
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  8. Otroligt fin bänk! Om jag bodde lite närmare skulle jag nog spekulera på en sån...

    Låter spännande med ditt stora projekt!

    Här håller vi på med flera projekt också, även om det går långsamt...

    Ha en fin fortsättning på veckan!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  9. Hej
    Vilken fin bänk om jag ändå bodde närmre
    Fint du har det kram Tina

    SvaraRadera
  10. Vilken fin kyrkbänk! Jag har redan en på min veranda och är jätte nöjd med den. Så den får du nog inte svårt att bli av med.

    Kram Sophie

    SvaraRadera