måndag 11 april 2011

Varsågod!

En stor bukett tulpaner till alla läsare,
Tack för att ni väntar & peppar & stöttar!



Vi kämpar & sliter på, tyvärr har jag blivit förkyld på kuppen, men det är bara bita ihop, fast orken inte är samma, snart är elen färdig dragen i butiken så till helgen
hoppas jag vi kan börja bygga upp väggar & tak.
I morgon kommer en stor leverans från Danmark,
ååh såå mycket fint! Visar en liten smygtitt lite längre fram.

Njut av vårsolen..men glöm inte smörja in er!

kram

10 kommentarer:

  1. Stackars dig förkyld på kuppen!!!
    Det är så spännande kan knappt bärga mig.
    Nyfiken som bara den.....
    Kram och hoppas du kryar på dig
    AC

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt härlig dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Slit inte för mycket!

    Ha en fin tisdag och krya på dig!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  4. Fy det låter inte alls roligt
    Men så roligt med leverans:)
    ha det så gott ta hand om dig och krya på dig.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vad kul att få leverans :)
    Nästan som julafton och det gör ju säkeerligen att man får extra energi att fortsätta!
    Krya på dig med förkylningen där hemma!
    Jag ska försöka kurera mig från den eländiga magsjukan. Man blir ju så ynklig...

    Ha en fortsätt fin dag och tack för dom fina tulpanerna :)

    Halein Sirpa

    SvaraRadera
  6. Härlig bukett med tulpaner! =)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig blogg du har och ett fint hus. :))

    SvaraRadera
  8. Håll ut! Tänk på att du har allt det roliga framför dig!
    Önskar dig en fin påsk, mitt där i byggröran, - hoppas du hittar stunder då du kan stanna upp och bara njuta.
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. Å så härligt med en egen gårdsbutik! Själv har jag ju fantiserat om en gårdsbutik vid sidan om nätbutiken också, men än har det liksom inte blivit av ;).

    Önksar dig lycka till med allt och GLAD PÅSK!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  10. Hej! Hoppas det inte blev en rejäl förkylning! Kan förstå att du inte hinner vara sjuk just nu :) Så spännande med varuleveranser! Du får allt visa lite :)

    Jag önskar dig & din familj go påsk! Hoppas du hinner ta det lite lugnare under helgen..
    Kram Mia

    SvaraRadera