torsdag 22 september 2011

Enkelhet & provencalska influenser

Uppdukat i butiken vid det lilla bordet,
enkelt & med provencalska influenser.
Det får mig att drömma bort till dagar med solsken & ljusblå himmel.



Mellan alla höstvindar & regnskurar så kan solglimtarna forfarande
lysa upp hela rummet, för ett tag drömde jag mig bort, till sol & värme.

Jag gillar som tidigare nämnt hösten, men saknar värmen & ljuset.
Därför har jag nu skapat ett litet hörn i butiken som ger glimtar av ljusblå himmel,
provence & enkelhet i en lugn & stressfri miljö.. 


kram på er alla!

9 kommentarer:

  1. Sååå snyggt och fräscht med blått! Måste definitivt besöka din butik.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Så vacker med ljusblått mot det vita !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Alltså helt udnerbar färg på de ljusblåa kärlen! Man blir så glad inombords!!

    Ha en fin helg!
    Kristina

    SvaraRadera
  4. Hej
    härligt härligt gillar verkligen stolarna...
    Önskar dig en skön skön helg
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Vilken ögonfröjd med de fräscha färgerna! Ha en fin söndag!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  6. Åååå jag blir helt salig! Vad mycket fint!!!
    Har du målat stolarna själv? Jag har en gammal 70tals barnmatstol som jag skulle vilja måla blå.
    Tänkte om du möjligtvis kunde tipsa om färgnr i så fall. Kram från Frida och Ollebolle

    SvaraRadera