tisdag 31 augusti 2010

Nykomlingar i hemmet!

Lite nykomlingar har anlänt hemmet minsann.. små glimtar som ger lite glädjekickar när vi närmar oss höstmörkret. Köpte ett myrtenträd, lätt att sköta & vackert att se på, dessutom enligt tron förknippas myrten med kärleken & det gillar jag!

Så vill du ge en present till nån du tycker om, köp ett litet myrtenträd! Min lilla myrten halkade fint in i fjolårets kruka med vingar på. Även en liten hängande glaslykta i fil de fer inköptes.. nu när hösten närmar sig kan man inte få för många lyktor hemma.

Ljuvligt gott thé i en vacker burk från greengate fick sin plats på kökshyllan..

& slutligen min snygga zinkkorg jag fick av syrran i present, den hittade hem i badrummet & blev en bra förvaring till toarullar!

Psst, nu har kökstrender.se lanserat sin nya sida där jag gästskriver.. kika gärna in! http://www.kokstrender.se/gaestskribenter.asp
Hej svejs!

1 kommentar:

  1. Ett myrtenträd, perfekt presentips.. nu vet jag vad jag skall ta med mig på kräftskivan! Tack för tipset & tack för en Inspirerande blogg! Anki /Västerås

    SvaraRadera