tisdag 23 februari 2016

Vårlängtan & inspo från Formex


Var det verkligen julas jag skrev sist, oj skärping, men det har ju verkligen varit fullt upp.
Men snart är ju våren här, wow, längtar! Laddad med inspiration från Formexmässan i januari ser jag verkligen fram emot stundande säsong. Bjuder på lite inspirationsbilder från mässan.
Och lovar att det inte dröjer lika länge till nästa inlägg.








Ett obligatoriskt besök på Gråmunken i Gamla stan var bara ett måste.



Längtar redan tillbaka.. det är nåt visst med Stockholm, kanske känner jag så för jag är född där, en del av mig helt enkelt. Kommer snart tillbaka.

Hej hopp!

1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.orologi replica
    Nike Shoes

    SvaraRadera