måndag 20 november 2017

Från idé till verklighet


Tiden går och man tar sig an nya spännande utmaningar.

Jag har utvecklat min stora passion & mitt intresse för barn och kläder och skapat ett eget klädmärke för barn och nu håller min första kollektion på att sys upp, så spännande att få se det färdiga resultatet. Jag känner mig lyckligt lottad att följa mina drömmar.

Det hela började under min föräldraledighet och min dotter Mirabelle inspirerade mig till kollektion och varumärkets namn. Kläderna känner man bl.a. igen av det är mycket tyll, glitter & paljetter i klänningar och tyllkjolar men kommer även sälja hårband, accessoarer och inredning till barnrummet m.m.

Jag har valt att nischa mig helt och hållet till flickor ca 0-8 år och webshoppen jag just nu bygger upp heter Little Girls Shop, även den loggan har jag tagit fram själv, älskar ju även att skapa med text och bild. Shoppen hoppas jag lansera innan året slut och den kommer att fyllas på allt eftersom.

Nedan ser du även hur loggan ut till mitt varumärke Little Miss Mirabelle ®.
Kikar man in på Easytryck.se som jag också skriver denna text med så kan man snabbt och enkelt ladda upp sin logga och skapa personliga produkter som muggar, reklampennor, flaggor, väskor, profilkläder m.m.
Easytryck.se kan även hjälpa till med bildredigering, design och fotografering. Väldigt smidigt att få hjälp från idé till färdig produkt om man inte själv har tiden eller kunskapen.

Jag tror att om man har ett varumärke så är det väldigt viktigt att visa ett professionellt yttre med snygg design som speglar varumärket och dess koncept/idé. För att inte försvinna i mängden är det också väldigt viktigt att synas, lämna avtryck i media och i produkter, den spännande resan har jag framför mig och jag har bara precis börjat och det skall bli så roligt!





5 kommentarer: