onsdag 5 januari 2011

snowracer & varmchokladmjölk..

Passar på att önska alla en trevlig helg.. det är ju trettondagsafton idag & många är ledig i.m, & en del går på helg redan nu, oavsett önskar jag alla en härlig helg!

Bjuder på några vinterbilder, här på vår familj som roar sig i snön :)
Men..skall jag var riktigt ärlig är jag trött på kylan nu.. & snön.. nu hade det suttit fint med vår..man kan ju alltid drömma sig bort några månader :)

Älsklingen & Minja välpälsade..


 Går åt en hel del nu..


Roliga dagar i backen, jag & lilltjejen i fullfart!


 Tacksam över vår kamin dagar som dessa.


Snowracer sessan :)


Gott att avsluta utelekar med varmchokladmjöl med grädde & marshmallows


v i n t e r k r a m a r

13 kommentarer:

  1. Gud sååå mysigt ni har det:) kram sussi.

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt här bara snöar och snöar det så det är inte ens kul att vara ute får se senare i veckan om vi åker iväg och antingen grillar eller åker pulka nånstans
    Ha en fin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Åhh, myyys!!
    synd att jag inte får äta socker på ett tag.. ;)
    kram, ninna

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fantastiskt fin och härlig blogg du har! Hittade hit genom styleroom. Ert hus är fabulous!!
    Ha en fin helg!
    / Johanna

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder, men jag håller med.
    Det räcker med snö nu, vi orkar inte skotta mer....
    Ha en härlig helg!
    Snöig kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Det ser helt lovely ut och guuud vilken jättefin tvättstuga!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  7. Idag kom en snötäckt kisse in till oss efter stund ute. Den andra tycker det är alldeles för kallt för tassarna och går inte alls ut. Mängden päls spelar verkligen roll så att pälsa på sig passar så rätt.

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Jag har nu en auktion i bloggen till förmån för UNICEF, där man budar på en valfri silverängel. Varför inte passa på att lägga ett bud, så kan silverängeln bli din - och samtidigt göra en god gärning då hela beloppet går till UNICEF och världens barn?

    Alla bud är välkommna, stora som små - tillsammans kan vi hjälpa utsatta barn att få bättre levnadsförhållanden.

    SvaraRadera
  9. Du... den där chokladen såg allt annat än dum ut! ;0) Idag har solen faktiskt visat sig och droppar har sakta fallit från taket så jag har vårkänslor så det skriker om det! Troligen blir det 20 minus snart igen, men idag har vi njutit!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  10. Avundsjuk på nr 1: Hunden! Så ljuvlig! Vad är det för ras?
    Avundsjuk på nr 2: Snowracer! Kan man köpa en sån fast man snart är 40?
    Avundsjuk på nr 3: Kaminen! - Snacka om mysfaktor!

    En riktigt skön helg önskar jag dig!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  11. Hej, hamnade här via Fröken Grön. Jättefin blogg du har. Fick mig en funderare ang bilder och copyright, som du skrev om. Jag borde kanske göra som du..gör du det manuellt på varje bild eller har du lagt in det på något sätt i datorn?

    Kram Tina

    SvaraRadera
  12. Tack snälla för att du visade mig vägen hit till din blogg!!:) Det verkar vara i min smak och nu ska jag kika runt här lite på dina tidigare inlägg!
    Så mysigt det såg ut där i backen!
    TREVLIG HELG!
    Kram Eva

    SvaraRadera