tisdag 5 april 2011

Butiken får egen blogg..

Det är verkligen full fart i vardagen..det händer mycket spännande saker nu!
Första leveranserna har kommit & fler väntas inom kort,
så spännande att ta emot allt.
Tyvärr är en del produkter restade som jag beklagligt nog
inte blivit informerad om vid orderläggning så nu
står jag där & saknar vissa viktiga produkter som jag
planerat att "möblera" butiken med.
Men det gäller att vara flexibel så jag försöker smida nya planer för att lösa det som saknas.

Jag skulle gärna vilja visa allt för er nu,
men det är ju det som skall vara spänningen i nät & gårdsbutiken.
Jag kanske inte har sagt vad butiken skall heta...
låt mig presentera... *trumvirvel*



Har tillstånd till lånade bilder fr. Mary Ruffle & Bloomingville.

Jepp.. Lantliga Hem
(klicka gärna på bilden för att se den i större format).
Butiken kommer heta Lantliga Hem, dels för det speglar konceptet samt för att det förhoppningsvis väcker känslor som man får när man åker ut till landet, till sommarstugan, torpet, en stund för dig själv då du kan känna lugnet, då man kan släppa all stress & låta det rinna av en när man kommit till lantliga hem, en stund för dig själv kombinerat med vackra ting, nya som gamla.
 

Nu hittar du även Lantliga Hem på facebook
du hittar appen i Lantliga Hem bloggen längts till höger på den sidan.
Bara klicka in & följ oss, jag har redan lagt ut lite bilder 
ur det kommande produktsortimentet 
Vi är redan över 100 vänner på ett par dagar, roligt!!

Dagarna fortsätter rulla på i rask takt med nätbutik, 
renovera gårdsbutik (just nu i stadiet ny el), anlägga uteplats,
ta emot & packa upp leveranser, sociala medier, m.m 
ja listan är lång & det är ett jättejobb att öppna butik, men så roligt.


Vill också tacka er alla än en gång för alla gulliga kommentar, jag blir så glad & det ger mig en sån energi att läsa det! Hoppas ni ursäktar att jag är lite mindre aktiv i att kommentera själv den närmsta tiden, men jag försöker hinna med så mycket jag kan,
jag älskar ju att titta in till er med!
kramar
 

8 kommentarer:

  1. Huomenta! :)

    Det är klart att det är mycket och vi har fyll förståelse att du inte hinner med allt!
    Men allt låter så spännande och det sak vaar så kul att få följa din resa! :)

    Blir toppen fint!

    Ha en bra dag!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Å spännande jag tror att jag spricker. Helt underbar blogg du gjort. Du har den rätta känslan. Butiken kommer att bli så WAOW!!!!!
    Kram och lycka till med allt
    AC

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Håller med AC. Vi väntar sååå med spänning! Du har valt helt rätt, namnet och loggan blir sååå bra. Självklart följer vi dig till butik och facebook. Ser mycket fram emot 6 maj och önskar dig all Lycka Till!
    Stor kram till dig
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Väntar med spänning, önskar jag hade din energi;)
    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera
  5. Åh, vad spännande!
    Lycka till/M

    SvaraRadera
  6. Så otroligt roligt och spännande med butiken. Väntar nyfiket på flera bilder!!!!!

    Ha en riktigt trevlig helg!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Jättefint, gillar namnet. Längtar att få kika in i nätbutiken och hoppas jag kan besöka gårdsbutiken nån dag.

    Lycka till!
    Malin A.

    SvaraRadera
  8. Vad härligt med en ny butik! Den skall jag absolut kolla in när vi är i Halmstad i sommar!

    SvaraRadera