måndag 23 juli 2012

Nu blommar det minsann!

Nu har mina stockrosor äntligen börjat blomma!
Det blev rosa i 2 nyanser, sen har jag skymtat rött på en anna planta,
så spännande att dagligen gå & kolla in utvecklíngen på dessa ljuva blommor!






Idag har det dessutom varit fantastiskt fint väder,
håller tummarna att det fortsätter så nu resten av sommaren.

I morgon är det o-ringen här i Vilshärad, vi kan räkna med 15.000 tävlande + anhöriga & andra åskådare, tror jag får ha öppet butiken ifall nån åskådare eller anhörig vill köpa presenter, det blir spännande.


kram  


3 kommentarer:

  1. Ohh, så otroligt vackra stockrosor. Har du sått dem från frön i år?
    Jag har då provat med dessa blommor men lyckas inte, vet inte vad jag gör för fel.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra stockrosor!

    Ha en fin dag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade hit via Sveriges charmigaste hem! Vilken härlig blogg och vilket fint hem ni har, återkommer gärna!
    Stockrosor är fantatiska! Vi har massvis i trädgården hr på Gotland!

    SvaraRadera