torsdag 13 mars 2014

Fyndat igen, tjohoo

 Till min glädje har jag kommit över denna söta gustavianska salongsgrupp och en gammal fin kristallkrona som passar till. Jag bara älskar att fynda gamla möbler, lampor m.m. Än så länge blir det att ha i stugan och göra fint där, men sen hoppas jag att kunna ha möblerna på ovanvåningen när det blir dags att möblera.. ett tag dit, men hittar man nåt som man vill ha så får man slå till.




Vårsolen lyser in, jag & darlingen njuter av en eftermiddagsfika medan bebisarna sover gott.

Fortsätter solen lysa och temperaturen öka så sitter vi snart utomhus och fikar istället,det längtar jag till.

8 kommentarer:

  1. Underbart härligt möblemang :) trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Ahhh, så vacker! Det är precis en sån soffa jag vill ha! Måste leta lite mer :-)
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka fina möbler du hittat! Och lampan! Så fina färger.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Underbara möbler!!!
    Önskar dig en jättefin vecka
    varmaste kramar Tina!

    SvaraRadera
  5. Huomenta !

    Hienoja :)
    Hyvää viikkoa sinulle med dina !

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Åh, så vackert! Riktigt fint!

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hej vad mycket fint du har ! Precis min stil. Jag är ute och letar efter en kyrkbänk. Såg att du hade ett helt lass men det var 2010. Har du gjort dig av med alla? ;) skulle så gärna vilja ha en ;) mvh sofia

    SvaraRadera
  8. Vilken mysig blogg! Och vilka fina möbler du fyndat. Att fynda gamla möbler är alltid roligt :)

    SvaraRadera