tisdag 14 juli 2009

Mera Loppisfynd..bockbord till barn, krona, krukor..

Jag bara älskar att gå på auktioner & loppis, den här gången fyndade gamla vackra krukor & trätråg. Krukorna kostar allt mellan 5-10:- st.

En gammal trearmad krona att hänga i trädgården. Fick kronan för 160:-
Och ett litet projekt att måla vitt, bockbord till barn. Blåa stolar har jag 6 st. av, dom skall också vitmålas lite längre fram när tiden räcker till. Bockbordet fick jag ge 50:- för!! :) Stolarna köpte jag 6st. av för 50:- & det är verkligen ett fynd!!

Vad jag nu jagar är snygga tvättställ från förr, lavoarerna är rätt så låga, men lite högre än pottskåp, ca 80cm höga vill jag ha & det svåraste av allt är att hitta 2 st. likadana, har du tips på var jag kan hitta sådana så är jag tacksam för det.

1 kommentar:

  1. Var ju tvungen att gå in och kolla din blogg, nu när du varit inne och kommenterat min! (Vart hittade du den förrsten?) Sååå fint ni har det! Och vilka fynd du gjort, t.ex. i det här blogginlägget. Vart brukar du gå på loppis? Det är ju SÅ kul!
    Ha det så bra!

    SvaraRadera