lördag 10 april 2010

Lysande inlägg!

Belysningen gör så mycket i ens hem!
Själv älskar jag handla lampor, givetvis noggrant utvalda sådana!! Nedan har jag tagit fram några lampor som jag tycker är snygga!

Spana in kristallkronan jag skrev om i förrförra inlägget om du missade det!!
Den blev verkligen en fullträff i hemmet & jag älskar den!

http://www.husprojektdromhus.blogspot.com/2010/04/tillokning-i-familjen-8-armar-148-kg.html

Obs, klicka på bilden för förstoring.


Jag har köpt 2 Glitz lampor som vi har i tvättstugan, imbillar mig att desto glammigare tvättstuga, desto roligare att tvätta, så prismor till max i tvättstugan! Sen har vi 2 fönsterlampor från House Doctor, den ovan för 429:- & vi är super nöjda med dessa, den ena hänger i det öppningsbara runda fönstret & den andra i fönstret med hissgardiner ovanför den gamla kökssoffan som målats vit.

Skafferilampan fr. byggfabriken kommer nog snart att inhandlas till vårt skafferi i köket, önskar bara att den hade ett dragsnöre som man tände den med.. Hittar jag ingen sån, så blir det nog denna från Byggfabriken. Kolla även in den rosa industrilampan fr. Countrystyle, så vårsomrigt läcker!

Är det första gången du besöker bloggen? Passa på att ta en titt på vårt husbygge på 5 min!
www.husprojektdromhus.blogspot.com/2010/03/gar-det-att-bygga-ett-hus-pa-5-minuter.html

Hoppas ni får en trevlig helg, själv finns jag i trädgården säkert hela helgen & njuter in våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar